| 
Agencja

Eventowa.

Po stronie agencji eventowej leży zaplanowanie atrakcji dopasowanych do charakteru wydarzenia, produkcja audiowizualna, a także kontakt i negocjacje ze wszystkimi kontrahentami, w tym z: dekoratorami, fotografami, managerami przestrzeni eventowej, agencjami produkcyjnymi, prelegentami, firmami cateringowymi, drukarniami, animatorami, konsultantami marketingowymi itd.

Zespół eventowy zajmuje się również całą logistyką wydarzenia, a w tym rozmieszczeniem atrakcji, organizacją ewentualnego transportu gości na uroczystość firmową oraz zapewnieniem zakwaterowania dla wszystkich bądź określonej grupy uczestników.

Zespół eventowy zajmuje się również całą logistyką wydarzenia, a w tym rozmieszczeniem atrakcji, organizacją ewentualnego transportu gości na uroczystość firmową oraz zapewnieniem zakwaterowania dla wszystkich bądź określonej grupy uczestników.

Zadaniem agencji eventowej jest również koordynacja imprezy. Firma czuwa nad prawidłowym przebiegiem i bezpieczeństwem eventu, reaguje na wszelkie nieprawidłowości, które pojawią się w trakcie i dba o jakość całego wydarzenia.

Co więcej, agencja zajmuje się kwestią marketingową – tworzy strategię oraz kanał komunikacji, przygotowuje branding, powiadamia media i dba o promocję eventu.

| 
Rodzaje

Eventów.

Agencja 360° obsługuje imprezę w sposób kompleksowy – dopina na ostatni guzik wszelkie kwestie techniczne i merytoryczne, zajmuje się promocją, a także zapewnia profesjonalne doradztwo na każdym etapie. Współpraca z agencją eventową to gwarancja sukcesu!

| 
Dostępne

Technologie.

Nowoczesne multimedia

Doskonałym przykładem wykorzystania nowych technologii w branży eventowej są ekrany LED-owe, które świetnie sprawdzają się m.in. na konferencjach czy targach. Ekrany są w stanie wyświetlić obraz w znakomitej jakości, który można oglądać pod wieloma kątami.

Live streaming

Innowacyjność w branży eventowej to także live streaming, czyli transmitowanie wydarzenia w czasie rzeczywistym w dowolnym kanale przekazu. Dziś coraz częściej wykorzystuje się do tego internetowe narzędzia – w tym media społecznościowe czy YouTube. Live streaming to świetny sposób na zwiększenie zasięgu organizowanego eventu, a tym samym na promocję firmy.

Transmisja na żywo pozwala „uczestniczyć” w wydarzeniu osobom przebywającym w najdalszych zakątkach świata. Live streaming zyskał na popularności w czasie pandemii.

| 
Koszt

Współpracy.

Podstawą wyceny są dane, jakie klient przekaże firmie w briefie. Po stronie klienta jest zatem sformułowanie odpowiedniego zapytania, zawierającego wszelkie niezbędne informacje dotyczące planowanego wydarzenia – od liczby uczestników, przez ogólną charakterystykę grupy docelowej, aż do typu imprezy, budżetu i celu, jaki klient chce osiągnąć, organizując wydarzenie. Odpowiedzią na brief jest oferta, uwzględniająca pełny kosztorys, wszystkie punkty wydarzenia, wstępny harmonogram działań związanych z organizacją eventu, scenariusz, opis scenografii, propozycje konferansjera, artysty i gadżetów itd. Im dokładniejszy, bardziej doprecyzowany będzie brief, tym większe prawdopodobieństwo, że oferta w pełni wpisze się w potrzeby i oczekiwania klienta.

Rodzaj wydarzenia, a jego cena

Duży wpływ na koszt wydarzenia ma jego charakter oraz cel. Inaczej będą wyglądały ceny eventów promocyjnych zorganizowanych w otwartej dla każdego przestrzeni, jak park czy galeria handlowa. Odmienna, co nie znaczy, że niższa, będzie stawka za zamkniętą imprezę dla docelowej grupy naszych kontrahentów. Duży wpływ ma także podejmowana przez nas tematyka. W zależności od charakteru eventu trzeba pamiętać o atrakcjach dla gości oraz ewentualnej scenografii. Ważny jest także cel organizacji wydarzenia – jeśli towarzyszyć ma mu wzrost sprzedaży, trzeba zainwestować pieniądze w rzeczy, które zachęcą Klienta do zainteresowania się naszą marką, jak próbki produktów czy atrakcyjne gadżety. Odmiennie będzie plasowała się cena wydarzenia o charakterze społecznym, którego celem jest zwrócenie uwagi na jakiś problem lub wpłynięcie na postawy określonej grupy, co nie ma mieć wpływu bezpośrednio na zyski, lecz wpisuje się w wartości naszej marki.

Co składa się na koszt eventu

Podstawą wyceny są dane, jakie klient przekaże firmie w briefie. Po stronie klienta jest zatem sformułowanie odpowiedniego zapytania, zawierającego wszelkie niezbędne informacje dotyczące planowanego wydarzenia – od liczby uczestników, przez ogólną charakterystykę grupy docelowej, aż do typu imprezy, budżetu i celu, jaki klient chce osiągnąć, organizując wydarzenie.

Odpowiedzią na brief jest oferta, uwzględniająca pełny kosztorys, wszystkie punkty wydarzenia, wstępny harmonogram działań związanych z organizacją eventu, scenariusz, opis scenografii, propozycje konferansjera, artysty i gadżetów itd. Im dokładniejszy, bardziej doprecyzowany będzie brief, tym większe prawdopodobieństwo, że oferta w pełni wpisze się w potrzeby i oczekiwania klienta.

Zadania event managera 
Inne role

Pracownicy kreatywni na podstawie briefu przygotowują koncepcje i oferty. Ich zadaniem jest maksymalne dopasowanie projektu do oczekiwań danego klienta i zaproponowanie takich rozwiązań, które go zainteresują i skłonią do podjęcia współpracy z agencją.

To właśnie pracownicy kreatywni stoją za efektywnością i atrakcyjnością wydarzeń!

Agencja eventowa planuje wszystkie atrakcje eventowe. W zależności od charakteru wydarzenia, budżetu klienta i miejsca, w którym odbędzie się impreza, mogą być to: